5 de setembre del 2017

Reestrenem blog!

Aquest estiu, els responsables de Participació de les diverses demarcacions de l'Escola Pia ens vam trobar a Oaxaca (Mèxic) per a compartir les nostres experiències, i posar en comú les inquietuds i les propostes. Va ser una trobada fantàstica, que ens ha fet tornar a Catalunya amb ganes i amb il·lusió de seguir avançant en aquest repte escolapi.

Vam parlar de moltes coses, però una on hi vam coincidir tots és que als de Participació ens costa dedicar temps a explicar el que fem. A nivell d'orde, l'Assistent General de Participació (Emmanuel Suárez, provincial de Mèxic) va dir que recollia l'envit. Però a nivell de província també toca posar-nos les piles. D'entrada, hem recuperat un vell blog adormit, i li hem fet un rentat de cara. A partir d'ara, anirem publicant aquí les novetats sobre Participació, tant les nostres, com les d'altres demarcacions escolàpies. Esperem que us (i ens) sigui útil!